تنها مرکز فروش و نصب کمربند قرمز ایمنی خودرو در ایران 09122190835

تنها مرکز فروش کمربند قرمز برند BOSUNG کره جنوبی با تضمین اصالت کالا و کیفیت تراکم 2000 اصلی

تاریخچه و استاندار کمربند ایمنی قرمز :

امروزه در اکثر خودروهای لوکس دنیا ، استفاده از کمربند قرمز یک رسم جدید شده و هر شرکت برای اینکه خودرو های خود را لوکس جلوه دهد از این نوع کمربند استفاده می کند ، اما تابحال این سوال پیش آمده که دلیل استفاده یا بنیان گذار این قضیه کیست ؟ آیا این یک مد است یا جنبه ایمنی دارد؟

کمربند قرمز به عنوان یک آپشن استاندارد در کشور آمریکا به خودروسازان پیشنهاد شد تا پلیس راهنمایی رانندگی به اشتباه خودرو را برای نبستن کمربند راننده و سرنشینان جریمه نکند و بتواند به صورت واضح کمربند بسته را ببیند. اما این آپشن به عنوان یک طراحی لوکس به بازار معرفی شده است.

در خودروهای مرسدس بنز این آپشن فقط در طراحی کیت AMG+ عرضه می‌شود و در صورتی که خودروی مرسدس بنز شامل تودوزی قرمز، رینگ مشکی یا صندلی چرم و جیر نباشد کمربند قرمز آن خودرو فابریک نیست و غیر فابریک نصب شده البته لازم به ذکر است که کمربند قرمز قابل نصب بر روی تمام خودروهاست.

اما، این حرکت که در حال حاضر توسط شرکت هایی همچون بنز یا پورشه به صورت جدی پیگیری می شود، علاوه بر جنبه زیبایی می خواهد تا با تشویق شما را راغب به استفاده از کمربند و داشتن امنیت جانی کند .


تنها مرکز فروش کمربند قرمز ایمنی خودرو در ایران 

تنها مرکز فروش کمربند قرمز برند BOSUNG کره جنوبی با تضمین اصالت کالا و کیفیت تراکم 2000 اصلی 

لینک خرید اینترنتی فروشگاه اسپرت سراج :

لینک مشاهده رنگ بندی کمربند ایمنی قیمت کمربند قرمز و رنگی اسپرت در دیگر کشورها  :


https://www.seatbeltsplus.com/seat-belt-colors.html



کمربند ایمنی قرمز


کمربند قرمز خودرو